7 Haziran 2018 Perşembe

Kapı Aralığı 7

Tenimi kavuran bir sıcak hissediyordum ikisinin arasında. Alice' in arkamda ne yapabileceğini bilmiyordum. Böyle belli olmayan yanları vardı. Biraz deliydi sanki ama şu sn bulunduğumuz yerde hangimiz o deliliği paylaşmıyorduk ki. 

Eylül' ün elleri tanımak istercesine sertleşmiş erkekliğimde geziniyordu. İkisinin meme uçları bedenimi delip geçerek birbirlerini okşamak ister gibi yaslanıyordu. Eylül elini pantalonumun üstünden çekip yavaşça içeri soktuğunda erkekliğim ellerine ulaşmak istercesine ona doğru gidiyordu. Ve elleriyle kavuştuğunda Eylül' ün dudaklarında açlık dolu bir tebessüm belirmişti.

Elleri kökünden kavrayarak sıkıca okşuyordu. Ne kadar zorlandığımı nefesimin kesilmesinden anlayabiliyordu. Arkamda ise Alice' in gülüşünü duyuyordum. Bu çaresizliğim ikisini de memnun etmiş gibi görünüyordu. Bir an ikisinin dudakları birleşip öpüşmeye başladığında ise bedenim aralarında ezilmişti. Bedenlerinin tüm varlığını ezberlerdiğim bir andı.

Dudakları ayrıldığında Eylül' ün elleri pantalonumdan çıkmıştı. Alice' e döndüm o an. Önce dudaklarının tadına baktım. Sıcacık dudakları vardı. Sonra yaramaz bir tebessümle ellimi taytının içine soktum. Bu bölgesini ilk defa hissediyordum. Parmaklarım kadınlığına ulaştığında ne kadar ıslsndığını hissediyordum. Teninden daha sıcaktı tatlı sularının olduğu yer.

Usulca okşuyordum parmağımı içine sokmadan o sularını kasıklarına, kasıklarından bacaklarının iç taraflarına kadar ulaştırıyordum. Hafif kasılmalar yaşasa da ayakta rahatlıkla duruyordu. Eylül ise pantalonumu çözüyordu arkamdan sarılmış bir halde ve ayaklarıma düştüğünde eğilip kendi elleriyle çıkarıyordu.

Ayağa kalkıp arkamdan tekrar sarıldığında özgürlüğüne kavuşmuş sertliğimi avuçlarının arasına alıp okşamaya devam ediyordu. Kasıklarımda ağrılar başlamak üzereydi öylesine elleriyle sıkıca sarıp okşuyordu ki. Hayal edilemeyecek bir andı iki genç güzelin arasında olmak.

Ellerimi kadınlığından çekiyordum Alice' in ve Eylül' e dur diyordum. alice' in kalçalarını saran taytı iki taraftan tutup indiriyordum. İndirirken ise dudaklarımın yakınına güzel kokular sunan ve lezzetli sularıyla ıslanmış kadınlığı geliyordu. O an başımı dayamak istesem de tayttan kurtarmak istiyordum önce. Ve tayti bacaklarından çekip çıkardım.

Karşımda ilk defa böylesine çırılçıplak haliyle duruyordu. Memelerinin uçları mermi gibi bir halde kadınlığı ise sularını bacaklarına bulaştırmış bir haldeydi. Eylül arkamdan Alice için tam bir fıstık diyordu. Güldüm. Tam o an Eylül önüme geçmiş Alice' in meme uçlarını ağzında eritmek istiyordu ve başarıyordu.

Fakat Alice' e eğilirken unuttuğu şey kalçalarının pijamasından harika göründüğüydü. Eminim şu an kendisine baksa avuçlamıştı kalçalarını. O memeleri sömürürken ben de pijamasını sertçe aşağıya indirdim. Bir an şaşırıp baksa da ayaklarından kendi çıkartmıştı. O memeleri sömürürken ben de onun daracık mabedini dil darbelerimle dövüyordum. 

Hassas bir noktasıydı bu, bacaklarının titrediğini görebiliyordum. Alice' in durumu da farklı değildi. Eylül' ün dudakları onu kendinden geçirmişti. Gözleri kapalı halde Eylül' ü okşuyordu. Nefes nefese kaldığımız an zor da olsa kendimize gelip ayağa kalktık. Birer sigara yakıp konuşmaya başladık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder