3 Haziran 2018 Pazar

Kapı Aralığı 5

Gün ışığı içeri girip uyandırdığında dağınık ve terden sırılsıklam olmuş yatakta uyanmıştım. Aklım gece olanları sorguluyor gibiydi. Yatağa baktığımda ise bu sorgu hemen cevabını buluyordu.

Kalkıp banyoya girdim. Kendime gelmek için duşun altında biraz durdum. Banyodan çıktığım sıra telefonumda aramaların olduğunu ve sonra da bir mesajın olduğunu gördüm. Arayanın kim olduğunu tahmin etmem zor olmadı. Eylül aramalara cevap alamayınca mesaj atmıştı.

Mesajı açtığımda ise yüzümde ufak çaplı bir şok etkisi yaratan o fotoğrafı gördüm. Sonra ise yazıyı okudum. Alice' i karşılamaya gittim bir iki saate geleceğiz sen de bir yere gitme diyordu. Fotoğrafta ise gitinme kabininde Alice' in arkasında Eylül ve Eylül' ün ellerinin Alice' in taytının içinde olduğu bir fotoğraftı. Suratlarında ise gece yaşananlardan güç alan yaramaz bir sırıtma vardı.

Giyinme kabininde olanların bununla kalmadığını tahmin etsem de daha fazlasını alamayacaktım. Üstümü giyindikten sonra dışarı çıktım. Evime uğrayıp bazı nota kağıtlarını aldım. Sonra da evden çıktım. Eylül' ün evine gidip bekleyebilirdim aslında ama bunu yapmak istemedim. Biraz dolaşmak ve hava almak istedim. Tabi, unutmadan bir şişe şarabı da aldım yine. Yanına başka şeyler daha alsam mı diye düşünürken aklıma Eylül'e bunun yeteceğini düşündüren şeyler geldi. Dışarıdayken Eylül' ü aradım dışarıda olduğumu akşama doğru geleceğimi söyledim. Biz de daha yeni geçiyoruz eve diye cevap verdi. Arkada ise Alice rahat durmuyor Eylül' ün kalçasına indirdiği şaplak sesi bana kadar geliyordu. Eylül her ne kadar Alice diye bağırsa da sonrasında gülüşme sesleri geliyordu.

Alacaklarımı aldıktan sonra Eylül' ün evine geçmeye karar verdim. Gidene kadar ise elimdeki birayı bitiriyordum. Kapının önüne geldiğimde zili çalacakken aklıma Eylül' ün verdiği yedek anahtar geldi. Onunla kapıyı açtım. İçeriye girdiğimde kenarda Alice' in çantasını ve ikisinin ayakkabılarını gördüm.

Duyduğum sesler ise Eylül' ün odasında olduklarını gosteriyordu. Benim geldiğimi fark edemeyecek kadar neyle meşgul olduklarını merak ediyordum. Kapının aralığına geldiğimde ise bunun ne olduğunu görüp gülümsedim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder