25 Haziran 2018 Pazartesi

Her Yeni Gün Yeni Bir Doğum

Gece ruh halimi anlatmıştım. Ne kadar boktan bir ruh hali içinde olduğumu. Delirme noktasına geldiğimi. Ama sabahına çok farklı uyandım.

O ruh halinin etkileri az da olsa devam ediyor. Buna rağmen uyandığımda daha da güçlü uyandım. Bir süreci tamamlamışçasına uyandım. 

Sonra demin baktım bando yeni şarkı yüklemiş. Onu dinledim. Keyfim daha bir yerine geldi. Gün de sanki ruh halim gibi güneşler saçıyor. 

Bu arada bazı tavsiyeler de vermem gerek. Hayatınızda sevgi daha çok yer edinsin. Paylaşın o sevgiyi. Gösterin sevginizi. Gösterin tutkunuzu. Üşengeçlik asla yapmayın. Zamanı neden boşa geçirmek isteyeseniz ki. Her anınızı daha güzel yaşayın.

Birazdan Kadıköy' e doğru yürüyeceğim. Güzel bir yürüyüş güzel bir hava alma olacak benim için. İnsanların arasına karışacağım. 

Dipnot: Güzel günler yakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder