5 Haziran 2018 Salı

İkinci Perdenin Kapanışı: Tenini Okşayan Rüzgarlar

Sert bir kapanış belki de bir fırtına bekliyordum bu perde kapanırken. Oysa perdedeki sahneler fırtınadan daha sert bir havada geçmişti. Kapanırken ise tenini okşayan tatlı bir melodi sunan rüzgarlarla kapandı.

Son perdeye giriyorum artik. Son perde sahnelenecek. Son perdenin ismi sancılı doğumun en güzel ismi olacak. Yarın duyuracağım bunu. Yüzümde bir tebessümle giriyorum son perdeye. Tebessümün içinde ise senin zihnindekinden daha beter bir kaos var.

Son perde ile ilgili bazı şeyler söyleyeyim. Son perde tamamen benim karakterim gibi. Kaos gibi. Görüp görebileceğiniz en aykırı, en deli insan olabilirim. Fakat kendime insan yerine varlık diyorum. Bu daha iyi tanımlıyor. Yada isimlerim var onlar da iyi tanımlar beni.

Son perdede tehlikeli bir hava var. Her şeyi özgür bırakacağım. Zihnimde ruhumda kalan son duvarları da ellerimle parçalayacağım. Ama işte tam burda tehlike başlıyor. Her şey derken kontrolümü de özgür bırakacağım. 

Eylül' e dair olacak olan şeyler de var. Muhtemelen ise bu olacak olanları benden başka bilen olmayacak olana kadar.

Son perde açıldı ve çiçeğin de açmaya başladığı döneme giriş yapıldı. Dediğim gibi kaos dönemi, tehlikeli bir dönem ve bilinci oluşturma dönemim olacak. Ve gücümün ortaya çıkacağı.

Ve bu zamanı narsist bir gülümseme ve kahkahalarla karşılıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder