18 Şubat 2017 Cumartesi

Teslimiyet Ve Aidiyetin Ilk Anları -3




Sana seslenince irkildin baktın, duyduğun şey görmeyi istediğin şeyi sunuyordu sana. Sana söylediğim şey fermuarı çözüp pantalonumu indirmendi. Sen kısa bir süre düşündün bütün çıplaklığımla efendimin dizinin dibindeyim ve benden bunu istedi diye ama bir yandan da tedirginlik var bundan sonrs ne isticegime dair ama bir yandan da bu konudaki isteğin ve merakın var. Senin bu itaat isteğini yükseltmen ve efendine olan itaatini gösterme çabanı keyifle gülümseyerek izliyorum her zaman. Ve elin fermuarıma gidiyor yavasça indiriyorsun ve sonra da pantalonumu ve sonra da çamaşırımı bunları yaparken derin bir nefes alarak yapıyorsun her an heyecanın artıyor, tenin ise her an daha da yanıyor. Ve sen önümde diz çökmüş sıcak ve iştahını açan sikime bakarken ne kadar istediğini görebiliyorum.

Elinle dokunmana hissetmene izin veriyorum ve elini sıcak yavaş yavaş sertleşmeye başlamış olan sikime atıyorsun avuçlarının arasında hissederken sıcaklığını yeter diyorum ve sen o an tam boşalıcakken boşalamamış gibi bir hisle kaplandın. Isteğin daha da yükselmişken elimi saçlarına atıp saçlarını elime doluyorum ve sikime doğru getiriyorum dudaklarını öp ve bir iki saniye em diyorum senin yüzünde bir sevinç hali oluyor ama şaşırıyorsun kendine bu haline. Kısa süre bir şey yapıcak olmana rağmen aşırı bir isteğin var bundan daha ilginci memnunsun halinden. Ve öpüp emdikten sonra dizlerinin üzerinde dur ve öne eğil diyorum arkana bakma ellerin hareket etmesin diyerek. Yerimden kalkıyorum ve elimle önce ıslaklığına dokunuyorum ve elimi sürtünce bedeninin kasıldığını net bir şekilde hissediyorum. Parmağımı çekip bir iki saniyeliğine dilimi sürtüp yalıyorum amını ve sonra çekilip önüne gelerek yüzüne bakıyorum. Neden devam etmedin diye soruyorsun, gülümseyerek bu kolay olmayacak diyorum. Hem şaşkınlık yaşıyorsun hem de merak içindesin ve itaatin her anından keyif alıyorsun.

Ve etrafında dolaşırken bugün seninle iki şey denicez ve biraz sınırlarını görücez diyorum. Sen merakla dinliyorsun ve memnun, hoşnut bir ifadeyle.  Ayağa kalk ve yürü odaya kadar diyorum tabi elimde boynuna geçirdiğim tasmanın ipini tutarak. Odaya vardığımızda tasmanı çıkarıyorum yatağa uzan diyorum ve kelepçeleri çekmeceden çıkarıyorum sen endişeleniyorsun bunu fark ediyorum ve ne oldu diye soruyorum sana. Sen ise tedirgin oldum, çekindim diyorsun. Benim o an aklıma bir şeyi denemek geliyor ve sana o zaman kendin kelepçele yatağa kendini itaati istiyorsan diyorum ve odadan çıkıyorum bir süre. Sen o sürede düşünüyorsun ne yapıyorum ben böyle diyerek ve aklında ya kötü bir şey yaparsa diye ama sonra öyle bir şey düşünüyorsun ki kendinin bile şaşırdığın ve itaat hissini güçlendiren. Düşündüğün şey efendim bana neden kötü bir şey yapmak istesin kiydi. Ve içeri geldiğimde bir elin kelepçelenmiş görüyorum ve diğeri de elinde bana uzatılmış istiyorum efendim diyerek uzatıyorsun kelepçeyi ve ben de elini uzatıp kelepçeliyorum yatağa seni. 

Şimdi ise ne yapıcağımı düşünürken ben yine içeri gidip geliyorum ve elimde beze sarılmış bir buz var. Ve bunu memelerine ve göğüs çevrene damlatıyorum ve elimle tenine iyice sürüyorum. Tabi buz damlarken tenine değen soğukluk hafif bir derin nefes almaya neden oluyor. Ve sonra çekmeceye uzanıp bir mum alıyorum ve snaa bakıyorum ne yapıcaksın onu demenk beklerken gülümsüyorsun bunu istiyorsun yani. Ben de mumu yakıp tenine yavaşça birkaç damla damlatıyorum ilk bir iki damlada iniltiye benzer sesler çıksa da sonrakilerde sesin çıkmıyor. Sadece teninin damlalar düşerken ki hallerini görüyorum ve bu güvenin itaatin sana verdiği keyfi rahatlığı görüyorum yüzünde. Islak bir bezle üstündekileri siliyorum ve sonra kelepçeni de çözüyorum. Ve memelerinin iki ucundan da öpüyorum ellerimle okşayarak. Biraz da emiyor ve yalıyorum ellerin saçlarıma geliyor ve bastırıyor ama bir şey demiyorum ödülünü veriyorum çünkü sana. Sen kısa sürücek sanarken dakikalrca memelerinde geziniyor dilim ve emiyorum. Ellerim ise islaklığın ve sıcaklığında okşuyor seni. Emerek amına doğru iniyorum ve tabi öperek bir süre de amının dudaklarına dilimi sürtüyorum yalıyorum ıslaklığını ve sonra da güzelce emiyorum dudaklarımla ah tadın güzel ve kokun harika. Dilimi de amının içine sokup bastırarak delirtiyorum seni sanki. Ama bir süre sonra çekiliyorum ve rahatlamana daha var. Sen bu kadar tahrik olmuş ve zevk almışken bu halde bırakılınca sanki kızıyorsun ama aksine daha çok istiyorsun tenimle yanmayı ve altımda olmayı ve tabi zevk almayı.

Yanına uzanıyorum çıplak bir halde ve sen kucağıma başını koyuyorsun. Efendinin kucağında huzurlu bir haldesin sakinsin ne kadar güzel diyorsun ve tenim ise seni ısıtıyor. Ellerim de yine saçlarında geziniyor. Tenini okşamaya devam ediyor, kalçalarını memelerini ve boynunu okşuyorum. Bir süre böyle dinlendikten sonra uzan yine diyorum ve kalkıp çekmeceden ipi çıkarıyorum. Sen ne yapıcağımı anlıyorsun ve istiyorsun. Yavaş yavaş güzelce dikkat ederek ipi bağlıyorum sadece memelerin, amın ve kalçaların açık kalacak şekilde ellerin arkada bağlıyorum. Vr tamam efendisi güzel kızını güzelce bağladı ve karşına geçip oturuyorim sana bakıyorum. Ve yine çekmeceye yöneliyorum sen bana merak içinde bakarken.

Devam edecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder