5 Şubat 2017 Pazar

Teslimiyet Ve Aidiyetin Ilk Anları -2


Gözlerindeki bant çözüldükten sonra utangaç bakışlarınla efendine bakıyorsun ben ise çıplaklığından utanan karşımdaki itaatkarımın bu halini seyrediyorum bir süre. Elimi çenenin altına götürüp tutuyorum ve başını kaldırıyorum. Başın sadece ben söylediğimde eğilecek onun dışında hep dik ve karşıya bakacak bakışların dedikten sonra elimle okşuyorum tenini ve sonra da çekiyorum elimi. Bakışlarında yine utangaçlık devam ediyor ama dediklerimi yapıyorsun, aferin.

Etrafında dolaşıyorum sen beni izlemeye çalışıyorsun ama arkana geçtiğimde göremeyişinin bir merak hali oluyor sende. Efendinin ne yapıcağını merak ediyorsun ve bu merakını gördüğüm için arkanda daha fazla duruyorum. Merakın yüksek de olsa itaat isteğin ruhunu sarıyor ve sadece hissetmeye çalışıyorsun ne yaptığımı. Hassas noktalarına dokunup tepkine bakmak istiyorum ve elimi arkandayken amına doğru götürüp ıslaklığını ve sıcaklığını görüyorum. Elim ill dokunduğunda tenine sıcaklığına irkildin ama elimin daha fazla durmasını da istedin o an. Ve sonra da kalçalarının arasına iniyor parmaklarım deliğin ufacık ve sen elini getirmem istiyorsun çekiniyorsun orana dokunulmasından ama elin gelmiyor. Sen de şaşırıyorsun bu haline ama itaat o an sana keyif ve daha fazlasını veriyor ve elimi çekiyorum.

Koltuğa oturuyorum, sana dizlerinin üstüne çök diyorum. Sen dediğimi hemen yapıyorsun ama daha devam ediyor ve sonra da ellerini de yere koy diyorum ve emekleyerek bir tur at odanın içerisinde sonra da dizlerimin, ayaklarımın önüne gel ve dur diyorum. Sen bana bakıyorsun birkaç saniye düşünüyorsun bunu neden yapmalıyım diye soruyorsun kendine ama sonra sadece efendim istediği için bile yeterli deyip bir tur attıktan sonra önümde duruyorsun. Dizlerin acımış biraz bunu anlıyorum ve başın dik önüne baktığın için rahatça otur diyorum ve sende hafif bir gülümsemeyle oturuyorsun ben de biraz başını ve saçlarını okşuyorum. Bir süre sonra ellerimi çekiyorum ve sana sesleniyorum.

Devamı gelecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder