9 Ocak 2018 Salı

Teslimiyet Ve Aidiyetin İlk Anları -5

                                   

Dükkanları, mağazaları geziyoruz alacağımız şeyler için. Güzel şeyler olmasına rağmen aklımda olanları bulamadığım için bir süre daha geziyoruz. En sonunda bir mağazada sana alacağım çorapları, jartiyeri görüyorum ve yüzümdeki tebessümden bunu fark ediyorsun. File çorap, birkaç farklı desende ince siyah çoraplar ve bir de jartiyer seçip sana denemen için veriyorum. Kabini kapatan ise sadece bir perde var hafif bir aralık bırakıyorum. Heyecan içinde deniyorsun, daha önce denemediğin şeylerden yalnızca biriydi bu. Hepsini deneyip bana gösterdikten sonra jartiyeri giymek üzereyken 

" onu şimdi denemeni istemiyorum" diyorum. 

Yüzünde şaşkınlıkla jartiyeri çorapları bana verip giyindikten sonra kabinden çıkıyorsun. Sonra da birkaç güzel elbise alıp alışverişi bitiriyoruz. Gözüme bir kafe çarpıyor güzel bir yer gibi geliyor aklımdaki şeyler için. Kafenin içinde oturanlar ise daha çok liseye giden kızlar ve erkekler o yuzden rahat bir ortam denilebilir diye düşünüyorum. Masaya karşılıklı olarak oturuyoruz. Birer içecek ve yemek söylüyoruz. Bu sırada konuşmaya devam ediyoruz ve sen kendini anlatmaya devam ediyorsun. Annen arıyor bu sırada telefonu açıp konuşmaya başlıyorsun ve tabi benimle olduğunu bilmiyor. Sen konuşurken ayağımı ayakkabıdan çıkarıp ayak bileğini okşuyorum yüzüme yapma dercesine baksan da ayağımı sürterek yukarıya çıkarıyorum. Elini engellemek istercesine elimin üzerine koyuyorsun ama parmaklarım külodunun üzerine geldi bile ve külodunun üzerinden amına baskı uygulamaya başlıyorum. Aldığın zevk yaşadığın utancı bastırıyor. Annenle konuşurken bir yandan zevk içinde kalıyorsun. Kelimeler ağzında kayboluyor ve telefon kapanıyor. Zevki yaşayacağını düşünürken ayağımı çekiyorum.

Elinden oyuncağı alınmış cocuk gibi somurtuyorsun ta ki ellerim dudaklarını okşayana kadar. İçinde ne yaşarsan yaşa dokunuşlarım seni etkisiz kılıyor. Yemek boyunca sadece konuşuyoruz ve masalardaki gençleri izliyoruz. Bazılarının üzerinde üniformaları dahi var. Yine de ufak dokunuşlarla hazları tatmaya çalışıyorlar. Bu ufak detaydan sonra yemegimiz bitiyor ve kalkıyoruz.

Seni eve gönderme zamanı geliyor artık o yüzden senin çantana koyduğum bir şeyi çıkarmanın vakti geliyor o yüzden bir parkta ağaçların arasına götürüyorum seni. Bir vibratör çıkarıyorum çantanı elime alıp ve bunu amına yerleştirmeni istiyorum. Sen yerleştirdikten sonra kumandasına basıp çalıştırıyorum bacakların kasilmanım işaretlerini gösteriyor ve 

" ne yapacağım bunu " diyorsun

Seni otobüse bindirdiğimde çalıştırmaya başlayacağını ve inene kadar çalıştırmanı söylüyorum. Karşı çıkacak gibi olduğunda önce kalçana sert bir şaplak atıyorum vebir hafta mastürbasyon da yapmamanı söylüyorum.  

Parktan çıkıp otobüs durağına yürüyoruz otobüsün gelirken sarılmak istiyorsun ve ufak bir sarılmadan sonra otobüs geliyor ve otobüse bindiriyorum seni. Ve bindiğinde dediğimi yaptığını görüyorum yüz ifadelerinden.


Devam edecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder